Petua : Licinkan Kulit

Hey Peeps!
Kali ni..dila ada buat satu ruangan untuk berkongsi dengan korang pasal petua-petua kecantikan...
Oke! semua petua yang dila bagi ni tidak memberi kesan sampingan pada kulit sebab sume petua dila
kongsikan meggunakan bahan-bahan semulajadi...

Oke! hari ni buat kali pertamanya dila nak bagi petua kat korang camne nak licinkan kulit...
Mybe ada diantara pembaca mempunyai kulit yang berminyaka atau terdapat parut jerawat dan jerawat
boleh lah mengikuti petua ni...

First sekali korang sediakan dulu bahan ni :
ATAU
  1. Parut salah satu bahan di atas
  2. Then gosok kan perlahan pada muka dan leher
  3. Biarkan selama 20 minit
  4. Kemudian baru cuci muka bersih-bersih dengan menggunakan air suam
Petua ni korang kena amalkan sentiasa sampai lah mendapat hasil yang memuaskan...
Oke! itu sahaja...thnx semua...harap enjoy yew...



Tengs For Read

2 00 ♥LOVE♥:

miSs tyNa said...

sayang la nak simpan buah tu kat muka, hehe ^^

Dieyla said...

kalau tak sayang...
tak jadi lah kulit yang licin..
hehehe