Giveaway By Farzana & Dilla

Tekan Banner Untuk Sama-Sama Memeriahkan GA ni....

Mangsa Yang Di Tag :






Tengs For Read

1st GIVEAWAY by cik Misi Nadia

Hey Peeps!
Pagi ni dila nak join GA ni....cam menarik jew..

Korang Nak Join Macam Dila? Click Banner Di atas Yew...

Komen mengenai "Misi"

Okey! perkerjaan ni memang bagus tau...sebab ianya memberikan pengalaman kepada kita untuk menjaga orang sakit terutama sekali ibubapa kita...dila ada gak seorang sepupu lelaki yang menjadi misi...dan dengan pekerjaan dia camtu..dia dapat pengalaman untuk menjaga nenek yang sedang sakit....baguskan??
maknanya disini..misi ni bukan sahaja berbakti kepada masyarakat..justeru turut berbakti kepada famili diorang sendiri....

Mangsa Tag :





Tengs For Read

BellaJane First Giveaway

Hey Peeps!
Kali ni dila join GA ni plak
ox.
Awak..Awak pun nak join macam saya? Tekan Banner Kat Atas Yew 
Kalau Nak Join...

Dila dah follow kesemua sponsor...dan meninggalkan jejak di cbox.....
Dila tag GA ni pada...



Tengs For Read

Kembali Pulang

Hey Peeps!
Malam ni...dila nak bercerita pasal kisah hidup dila...sapa yang belum baca lagi ENTRI NI?
so silakan baca dulu terlebih dahulu untuk fahamkan cerita dila malam ni....

Okey bagi sapa yang dah baca..korang nak tau tak apa yang terjadi pada keesokan harinya??
Hafiz contact balik dila keesokan harinya..dan dia cakap...dia just berlakon jew semalam...dio orang upah popuan tu...dia wat camtu sebab nak uji dila....
Oke! sumpah dila terus terang....dila tak tahu dia ley percaya ke tak?

sumpah! dila cakap...dila sayang giler kat dia...
sumpah! dila cakap...memang dila tak ley lupakan dia..
sumpah! dila cakap..memang dila tak sanggup nak lepaskan dia pada orang lain...

SUMPAH! memang dila tak tahu cakap dia ley pakai ke tak...
depan dia memang dila cakap dila percaya...
tapi hati dila..sebenarnya...cakap tak...
tapi dila tetap teruskan perhubungan dengan dia.....sebab
memang susah bagi dila untuk lepaskan dia....
sumpah! dila tak sanggup....




Tengs For Read