I Need You!

Hey Peeps!
Dila actually memang tak nak share sume kisah pasal ni...tapi hati dila dah tak tertanggung lagi...
dila tak ley sembunyikan perasaan dila sendiri...I really need u all...dengar kisah hati dila...

Actually sekarang dila dah S.I.N.G.L.E...yew..dila tak tipu....bohong lah kalau dila cakap dila tak sedih...
korang...dila dah cuba tahan air mata dila ni dari kuar...tapi tak ley....hati dila sedih sangat...setahun lebih kami bersama...akhirnya putus jua...patutnya dari awal lagi dila dah hati-hati..dan perlu selalu ingat...."don say klear wata tada boye".....perlahan-lahan...dila cuba terima hakikat sume ni....tapi fikiran dila sentiasa ingat kenangan kami bersama dulu...macam mana dila nak lupakan sumenya....perit dan pedih sangat hati ni....dila ingat kan dia baik...lebih baik dari ex dila yang dulu..tapi ternyata dila salah...dia lebih kejam dari ex dila dulu....

Sebab kan kami dah putus..sume gambar yang dila simpan,dalam facebook,blog dan sume barang yang berkaitan dengan dia dila hapuskan....nak bakar tapi tak jadi....


1. Saya Tak Sanggup Nak Lepaskan Awak...Sebab Saya Sayang Awak....
2. Saya  Cuba Patahkan Nama Awak....
3. Akhirnya Saya Berjaya Patahkan...Tapi Hati Saya Juga Turut Berderai Bersama...
4. Sekarang Saya Single...Berseorangan....


1. Hadiah Pertama Dan Yang Terakhir Awak Beri Kat Saya...Saya Tau Awak Bukan Orang Yang Berduit...Jadi Saya Tak Pernah Kisah Awak Beri Saya Walaupun Ini Sahaja...
2. Sekarang Saya Akan Simpan Balik Hadiah-Hadiah Ni Dalam Kotak Yang Mana Tempat Asal Bagi Hadiah-Hadiah Ni....Selamat Tinggal....

Hafiz...dila tau mesti hafiz takkan pernah baca luahan hati dila dalam blog ni...Sebelum ni pun dah banyak yang coretkan pasal Hafiz...dulu dila ada blog lain...tapi dila buat balik blog baru..semata-mata sebab Hafiz mitak dila hapuskan sume kenangan dila bersama ex dila dulu..Oke! dila setuju jew...dila buat balik blog lain dan...ini adalah blog dimana dila menceritakan kisah kita berdua...tapi sekarang blog ni bukan lagi blog kita....

Dila harap lepas ni hafiz akan bahagia dengan "Bakal Tunang Hafiz"....dila terima sume hakikat ni dengan hati yang ikhlas...walaupun mesej terkahir dari hafiz cakap...."tak sanggup nak kehilangan mama"...tapi hafiz..dila mintak maaf...dila tak ley nak terima ayat hafiz tu...sebab dila tak nak diduakan kasih...dila tak nak berkongsi...itu lah diri dila yang sebenar...Insyallah dila akan bahagia di sisi famili dila serta kawan-kawan dila.....Hafiz Jaga Diri Baik-Baik ea....

# Mengharap dia akan baca entri ni..buat kali terakhir..tapi tak mungkin kan....sebab...dia tak faham isi hati dila yang sebenar....







Tengs For Read

4 00 ♥LOVE♥:

o.O said...

aisshhh sedihnya baca citer ni.. ermm.. hidup ni x slalunya indah.. mungkin ada yg lg tbaik dari dia.. sabar ok.. lbh baik dia tglkn awak sebelum sah jd isteri dia daripada awk diceraikan ketika awak sudah menjadi isteri dia.. lg perit..

Dieyla Dila said...

betul sekali..sekarang dah lebih bersemangat..sebab ramai dah bagi semangat kat dila.. :)

Nurafizah Che Ap said...

chill la. lagipun adik muda lagi. nanti jumpa lagi ramai lelaki taw. :)

Dieyla Dila said...

@Feza betull uh kak...adik relax dh cikit ari ni...fight untuk study plak...