Giveaway Cutie Bloggies Blog by AfrinaTarmizi aka Missrainxx

Click barner untuk join this simple giveaway


Title Blog : Blog Budax Dieyla

Warna blog : Banyak kaler rasanya....tapi lebih kepada "blue"

Tema blog : no kpop! no kawaii! no antikpop! *cryptic tu ape benda?*
just menggunakan tema "sedap mata memandang,dapat tenangkan hati dan fikiran"

saya mula berblogging : mula berblogging pada bulan Julai 2011 (form 3)

saya akan updated bila : Saya updated bila saya "hepi","sedih","ada peristiwa lucu","ada aktiviti menarik","nak join GA or Contest" dan "bila saya rasa rajin nak update la"


Okey! actually sebelum ni blog dila ni "hodoh" ajew... *sekarang lawa laa sikit*
but one day,dila terlebih rajin..and dila pun survey laa area blog-blog yang terkenal dengan pelbagai tutorial mengenai blog ni....so,dengan pengetahuan yang serba sedikit tu laa dila cuba untuk edit blog sikit-sikit....
*edit yang mudah-mudah jew dulu*.....
setelah sekian lama bertapa dengan para blogger yang terkenal,dila berani plak nak edit blog dengan lebih mendalam dan semakin dalam..and resultnya adalah seperti sekarang... *dulu rupa lain sikit masa mula-mula siap edit*

Dulu-dulu dila pakai warna tema "Pink and Purple" *my favorite*..
but this year sempena tahun baru,dila ada keazaman baru..and dila nak diri dila sentiasa tenang,takde stress-stress...*nak SPM kan* so dila ubahkan semua kaler dalam blog menjadi "BLUE"

Penganjur giveaway ada tanya hadiah apa yang teringin nak...
*kalau boleh dila nak bolot semuanya... boley ke cenggitu?! HaHa*

Saya tagged : she she she she she she

Tengs For Read

1 00 ♥LOVE♥:

Akif Imtiyaz said...

Assalamualaikum...
Salam Ukhwah ...
Good Luck ...
Kak Lya BW Sini Sambil FOLLOW ..
Jom FOLLOW BACK ..TQ Tq tq
http://akifimtiyaz3.blogspot.com/