1st Double Giveaway by AinMfna

Assalamualaikum...
phhftt! penat tadi berjalan-jalan kat blog-blog yang dah singgah blog dila tp dila tak sempat nak balas kunjungan mereka..so hari ni..dila free ajew..and dila jalan-jalan lah..
tup..tup tersepak pula satu banner Giveaway ni..(macam kasar jew bunyi!)

and apa lagi..dila pun rasa macam tergerak hati untuk join semula Giveaway ni setelah sekian lama
dila tak join (saja nak bagi budak-budak junior plak menang!) HaHa...
so, dengan itu...

Bismillahiramanirahim......
dengan ini dila mengumumkan dila join Giveaway ini!

OMG! OMG! doodle banner memang tip top...!
(yuk! serang reramai! banyak hadiah ni)

nota kaki :
maaf yew Ain,memang sejak dulu lagi dila tak pelihara banner :)




Tengs For Read

4 00 ♥LOVE♥:

Hamir Rahman said...

selamat bersegment :D

hye nama saya amer jaya. empunya blog amercorner.com.
Saya ingin menjemput tuan blog untuk join giveaway pertama saya untuk tahun ini.

Harap sudi ya. selamat berblogging. :D
http://www.amercorner.com/2013/05/may-giveaway-by-amer-corner.html

Ain Mfna , said...

thankyou sudi join 1st giveaway Ain . Senarai peserta dh diupdate , btw promote utk top referral , hdiah mnarik mnanti :D

http://dakwahmahabbah.blogspot.com/2013/04/senarai-peserta-1st-double-giveaway-by.html

Jemput join sini pulak ^^

http://dakwahmahabbah.blogspot.com/2013/05/segmen-sekejap-simple.html

Halimaton Saadiah said...

good luck :)

http://blog-threeinone.blogspot.com/2013/05/1st-double-giveaway-by-ainmfna.html

nur wanda Shuhada said...

done follow .dari segmen yang sama ,jemput singgah balik yea. http://inlove-wanda.blogspot.com/2013/05/suprise-awesome-giveaway-by-sn.html , http://inlove-wanda.blogspot.com/2013/05/first-giveaway-by-nurin-aireen-ieyra.html