Photoshot With Cuzen

Hey Fellows!

huh! dila photoshot lagi..hehehe..alhamdulillah...dapat gak dila berjinak-jinak dalam photoshot ni...
eh! tapi bukan dila glamor lah...dila wat sume ni atas minat dila yang sememangnya suka gedix-gedix kan diri depan lensa....

Ok! dah kutuk-kutuk dila..apa kata korang tengop jew dulu picture-picture nya..memang takde lah cantik sangat sebab cuzen dila ni baru berjinak-jinak dalam bidang photographer...lagi pun modelnya tak berapa lawa..nasib baik tak pecah jew lensa tu..huhuhu..lepas tengop komen tau ... :)

Mata cam orang tido jew... Zzzzz

Harum benar ros merah ni..thnx my prince charming :)

I want to be princess in your life =D

Makin kembang hidung dila sebab asyik hidu bunga ros jew

I really love u! miss u darl =)


Lupa nak cakap...photoshot kali ni bertemakan bunga ros..sebab tu asyik duk pegang pastu hidu bunga ros merah tu jew...ibaratkan baru terima bunga ros merah dari prince charming lah =D





Tengs For Read