Luahan Hati Misz (CINTA)

Misz Love Babyboy....

dia..budax kat atas tu nama papa....misz syg giler2 kat dia..byk2 lelaki yang pernah menjadi gewe misz(3 jah owe jah baru) tapi papa lah yang misz paling cayang..tapi sejak akhir-akhir ni...dia selalu wat hal..perangai dia kembali balik...dia mulai bergewe nga tine laen...mmg dia mengaku..papa ngaku yang dia gewe maen2 nga seorang perempuan yang juga menjadi gewe abg papa...tidak kah giler sume ni??? aku pelik..apa sebenar yang ada dalam fikiran mereka sehingga sanggup lakukan semua ni...papa cakap dia sayang giler kat misz..dia cakap dia x nak kehilangan misz...entah lah..misz skunk dh jadi berbelah bahagi..mungkin misz percaya kata dia..mungkin juga misz tak caya kata dia....

misz x tau ape motif dia  lakukan semua ni...mungkin misz ada kekurangan...mungkin jugak perempuan tu ada kelebihan yang tak de pada misz...misz tau diri misz tak sempurna..kata orang...takde mana-mana manusia pun yang sempurna atas muka bumi ni...

walaupun papa wat misz camtu..misz masih lagi trima dia...misz x tau nape misz still dengan dia...padahal misz leh dapat lelaki yang lebih baek pada dia..tapi misz tetap x nak wat cm2...sbb ati misz cakap yang misz sayang dia...dan tak nak tinggalkan dia langsung.....sehari x berhubung ibarat seminggu x berhubung...

Skunk misz x ley lagi msg nga dia..sbb tepon dia x de bateri..then...charge fon dia plak hilang..papa mmg cmtu cepat lupa...tapi x pe...misz tetap sabar menunggu..yang penting misz tau dia tak tinggal misz..tapi misz dh cakap kat dia..kalau selagi lagi dia wat hal..misz akan tinggalkan dia..dah papa dh janji takkan wt cm2 lagi..ok...misz pegang janji dia...ok,blog..esok bfday misz...misz harap sangat dia dapat bukak tepon dia sbb misz nak bergayut nga dia esok..ye lah dapat panggilan percuma kan..ok lah..setakat tu jew  misz nak luahkan perasaan yang dalam terpedam dalam diri misz ni(tak sampai sebulan lagi).......tq blog..sebab sudi teman misz..thankz a lot....

MISZ APPLE

Tengs For Read

2 00 ♥LOVE♥:

cik tenggiling said...

sy dtg ke blog bercakap..

misz apple said...

thankz for coming.. ;)